Tuesday, February 9, 2010

Få kysseklare læber

Jeg går aldrig hjemmefra uden min læbebalm i tasken uanset hvilken årstid det er. Specielt i de sidste måneders sne og minusgrader har gjort deres bedste for at irritere mine læber, så nu går jeg på jagt efter den absolut bedste læbebalm der findes. Mit første bud er en lille lækker sag fra en Australsk Spa produkt serie der hedder MOR. Læbebalmen kommer i en lille smuk dåse(13 g) og hedder Marshmallow. Sukkersød og lækker duftende læbepomade, med små sukkerkrystaler der får dine læber til at skinne smukt og diskret.....mmmmm.
Den dufter meget sødt af jordbær og selve læbebalmen har en flot lyserød farve. Duften giver lyst til at åbne den luksuriøse dåse for at pleje mine læber (gerne hver 30 min.....som er et klart tegn på, at jeg er meget afhængig af læbeplejeprodukter :-). Den føles god på læberne, men efter man har spist eller kysset er man igen nødt til at gentage proceduren og åbne den smukke smukke dåse for endnu mere fugt. Jeg synes læbebalmen virker mere som et shine på læberne end en balm, der skal fugte læberne godt og grundigt.
Udfra min egen lange læbebalmaholics´ ekspertise vil jeg give topkarakter for duften og det smukke design af dåsen, men middelkarakter for hvad den kan (fugte læberne). Men jeg vil alligevel have den med i byen i min taske bare fordi den ser så lækker ud.
Marhmallow fra MOR fås i Illum for ca. DKK 180.
Produktet er ikke testet på dyr og det giver endnu flere gode points hos mig.
Du kan læse om MOR produkterne her: http://www.morcosmetics.com/

p.s del den med veninderne!

No comments: