Tuesday, June 1, 2010

HAWAIIAN KISS



Som jeg har skrevet før, så elsker jeg lækre læbebalms i fine, fine krukker. Kan ikke få nok. Nu er jeg er vild med disse lækre håndlavede læbebalms fra Island Soap Company. 100 % naturlige fra Hawaii.  Man får bare bedre humør af at dufte til dem og have den eksotiske duft på læberne. Har prøvet Kauai Kiss og Island Passion. Fugter læberne meget godt, dufter diskret af eksotisk strand med kokospalmerne, vanilje og tropiske frugter. Hver gang jeg bruger Kuai Kiss får jeg total flash-back fra vores palme-38 C-varme-blå-blå-vand rejser.Yummi! Stærkt vanedannende! Kan endnu ikke fås i DK (kun online). Koster ca. 3.50 $. Hold øje med bloggen for jeg fortsætter min søgen efter den absolut bedste læbebalm.

Hvad er den lækreste læbebalm du har prøvet?

Læs lige hvad jeg har sagt om læbebalm fra den Australske Spa produktserie MOR:
http://everydayandluxury.blogspot.com/2010/02/forklelse-til-vintertrre-lber.html

p.s lige nogle shots fra mine palme-38C-varme-blå-blå-vand rejser
Egypten, El Gouna
Egypten, El Gouna    

      Ghana, Accra   

No comments: